WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

zaterdag 2 juli 2016

Het Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' | Herenhuis Magazine | Een rozet in hout snijden

Het Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' | Herenhuis Magazine | Een rozet in hout snijden
Het Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' | Herenhuis Magazine

Een bijzondere eer, het gerenommeerde Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' heeft reeds een 8-tal van mijn 'Ornamentsnijder' blogitems gepubliceerd. De eerste bijdrage in 'Herenhuis Magazine'  verscheen in het mei / juni nummer van 2015. Ondertussen zijn al een aantal blogitems de revue gepasseerd.
'Het familiewapen van Gravestein', 'Wat is een Festoen?', 'De Greenman', 'De Eierlijst',....

In de editie van juli/augustus 2016 verscheen het blogitem 'Een rozet in hout'


Het Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' | Herenhuis Magazine | Een rozet in hout snijden



Ik kan het bijzonder appreciëren dat een aantal van mijn blogitems een positieve impact hebben gehad en dat de redactie van 'Herenhuis' Magazine ze een tweede leven hebben gegeven en op deze unieke wijze vakmanschap, kunde, historie en geschiedenis terug in het daglicht plaatsen.

Deze 'redactionele' appreciatie geeft mij een gevoel dat ik de juiste weg heb ingeslagen en dat ik  in de toekomst verder zal werken aan de professionele publicatie van interessante blogitems.

Ik weet ook reeds met zekerheid  welk de volgende blogitems-thema's zullen zijn in de volgende Herenhuis edities van 2016, het is zeker de moeite een abonnee te nemen,  ik laat u graag verrassen.
In het nummer van Herenhuis juli/augustus verschijnt het blogitem: Een rozet in hout snijden.

Vanaf 2016 ook verkrijgbaar in de betere Belgische krantenwinkel.

Het Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' | Herenhuis Magazine | Een rozet in hout snijden
http://www.patrickdamiaens.be




Geen opmerkingen:

Een reactie posten