WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

woensdag 22 april 2015

Publicatie van een aantal blogitems in Magazine HERENHUIS | Herenhuis Magazine | Woontijdschrift voor restauratie

 
Publicatie van een aantal blogitems in Magazine HERENHUIS | Herenhuis Magazine | Woontijdschrift voor restauratie
Herenhuis Magazine Editie mei-juni 2015


Publicatie van een aantal blogitems in Magazine HERENHUIS
________________________
________________

Een bijzondere eer, het gerenommeerde Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' gaat medio 2015 een aantal van mijn 'Ornamentsnijder' blogitems publiceren. De eerste 'Herenhuis' bijdrage zal in het mei / juni nummer verschijnen.
Het blogitem 'Het heraldisch familiewapen Gravestein aanbrengen op een houten paneel'  dat verscheen op 23 april 2015, heeft de voorkeur gekregen van de redactie van Herenhuis en mag als eerst verschijnen in deze nieuwe column.
Ik kan het bijzonder appreciëren dat een aantal van mijn blogitems een positieve impact hebben gehad en dat de redactie van 'Herenhuis' Magazine ze een tweede leven hebben gegeven en op deze unieke wijze vakmanschap, kunde, historie en geschiedenis terug in het daglicht plaatsen.  
Deze 'redactionele' appreciatie geeft mij een gevoel dat ik de juiste weg heb ingeslagen en dat ik  in de toekomst verder zal werken aan de professionele publicatie van interessante blogitems.


Herenhuis Magazine Editie mei-juni  2015  |  Familiewapen Gravestein


Ik weet ook reeds met zekerheid  welk de volgende blogitems-themas zullen zijn in de volgende drie Herenhuis edities van 2015, het is zeker de moeite een abonnee te nemen of mocht de Belgische bloglezer in Nederland vertoeven, toch wel interessant even uit te kijken naar en los exemplaar van dit interessant magazine,  ik laat u graag verrassen
In de betere krantenwinkel verkrijgbaar van 30 april 2015.

Publicatie van een aantal blogitems in Magazine HERENHUIS | Herenhuis Magazine | Woontijdschrift voor restauratie

Demonstratie
In april 2015 was ik te gast op de stand van Magazine Herenhuis,  in het Nederlandse Den Bosch (Brabanthallen), het was de ideale gelegenheid om deze nieuwe column voor het magazine voor te stellen. De directie van Herenhuis Magazine had me kans gegeven mijn kunde te tonen aan de bezoeker van deze professionele beurs en dit aan de hand van een demo houtsnijwerk. Een unieke interactie tussen bezoeker, uitgever en uitvoerder, dat met veel enthousiasme onthaald werd. 

 
Demonstratie houtsnijden | Herenhuis Magazine | Craftsmanship



Magazine HERENHUIS Woontijdschrift voor restauratie

Magazine Herenhuis is het enigste woontijdschrift in Nederland dat volledig is gericht op het wonen in historische panden. U leest boeiende restauratieverhalen, maakt kennis met verschillende ambachten, bouwstijlen en materialen. U vindt prachtige binnenkijkers in historisch waardevolle panden, de mooiste (stads)tuinen en leert alles over bijvoorbeeld de historie van behang. 

Website Herenhuis



Publicatie van een aantal blogitems in Magazine HERENHUIS | Herenhuis Magazine | Woontijdschrift voor restauratie
http://www.patrickdamiaens.be
https://www.facebook.com/patrick.damiaens.ornamental.woodcarver


1 opmerking:

  1. We zijn zeer vereerd dat het familiewapen in het woonblad verschijnt.
    De lokale boekhandel heeft een exemplaar besteld voor ons.

    Groetjes Marian Gravestein-Bloem

    BeantwoordenVerwijderen